Chloe

貌美皮囊千篇一律,有趣靈魂萬裡挑一……

本色:


Will you still love me when I'm no longer young and beautiful

当韶华逝去,容颜不再,你是否爱我如初,任地老天荒

Will you still love me when I got nothing but my aching soul

当一无所有,遍体鳞伤,你是否爱我如初,任地老天荒

I know you will, I know you will

我深知你会,我深知你会

I know that you will

我深知你的爱经久绵长


Yes,I  will

评论

热度(9)